niedziela, 8 kwietnia 2012

Venus in Furs - The Velvet Underground



Niestety małe problemy techniczne i brak internetu przeszkodziły mi w zamieszczeniu tego postu na czas, ale nareszcie jest :) No i cóż, znowu o butach…. Tym razem kowbojki. Pierwotnie mialy służyc do jazdy konnej i być robione z krowiej skóry. Jednak szybko zainteresował się nimi świat i zaczęto do ich produkcji używaż innych skór, także tych egzotycznych jak krokodyla czy skóra węża.

Ja w kowbojkach zakochałam się w 2000 roku dzięki filmowi Curtisa Hansona Cudowni chłopcy. Chyba każdy kto chodz trochę pamięta ten film, przypomni sobie scenę kiedy kamera schodzi pod uniwersyteckie ławki i widzimy piękne czerwone kowbojki Katie Holmes (niestety google nie uważają tej sceny za ważną i nie mogłam znaleść żadnych zdjec…ahhh….). Od tego czasu nie mogłam przestać myśleć o tych butach i po 12 latach nareszcie je mam. Cóż, może nie są czerwone, ale i tak je kocham, bo przecież nic nie jest idelne :)

Unfortunately because of a small technical problems and lack of internet  I couldn't post it before, but i finally do. So, will be again about shoes .... This time the Cowboy boots. Originally they were made to used them for horse riding and they should be made ​​from cow skin. However they start to be more and more popular in whole world not only for horse riding :)
I fell in love in Cowboy boots because of Curtis Hanson movie -  Wonder Boys. I still remember Katie Holmes with her red boots. My aren't red but for me they are the most beautiful :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz